Kultura hip-hop jest inspiracją dla cenionych, ekskluzywnych marek, które stały się dla wielu synonimem luksusu i najnowszej mody. Minimalizm, biel, czerń oraz złote popiersie antycznego filozofa w fullcapie to nasza definicja stylu miejskiego na bogato. Stworzyliśmy komunikację wizualną z elementami 3D, inspirowanymi streetwearem i kulturą hip-hopową oraz milionerskim życiem. Głównym zamysłem projektu jest motywacja użytkownika do „emocjonalnego zakupu”. Układ strony jest intuicyjny i przejrzysty, co sprzyja ekspozycji sprzedawanych produktów.
Strona została zaprojektowana tak, aby odpowiadała stylowi marki i dopasowała się do grupy odbiorców. Wykonane zdjęcia przedstawiają klientom ofertę produktów dostępnych w sklepie. Zachowana spójność i jednolitość elementów pokazuje markę w profesjonalny i unikatowy sposób.
Wykonany przez nas CMS pozwala na dodawanie nowych produtków do bazy sklepu i szybkie rozpoczęcie sprzedaży. Ponieważ połączenie sklepu z blogiem to najlepszy sposób na zdobywanie nowych klientów, ten sam system daje również możliwość uzupełnienia strony o nowe wpisy.
Złote motywy i elementy 3D takie jak rzeźby i popiersia nadają stronie niepowtarzalnego charakteru inspirowanego streetwearem i kulturą hip-hopową. Podkreślają także jej profesjonalizm i uwypuklają prestiżowe artykuły.
Copyright © 2009 - 2022 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone