Social media
Smaczny rebranding.

Nieszablonowy wizerunek marki z tradycją

Identyfikacja wizualna
UX Workshops
Fotografia produktowa
Social Media

Co zrobiliśmy

Wykonanie nowej identyfikacji wizualnej dla marki z wieloletnią tradycją nie jest łatwym zadaniem. Dlatego z dużym entuzjazmem podjęliśmy się tego wyzwania i zaprojektowaliśmy nowy branding dla firmy Matthias. Naszym celem było przygotowanie i realizacja projektu nowego logo, wzoru opakowań produktów oraz wykonanie sesji produktowej ukazującej wyroby mięsne marki Matthias.

  • Opracowaliśmy rebranding marki
  • Przygotowaliśmy schemat działań i design profili w social mediach
  • Wykonaliśmy produktową sesję zdjęciową

Atrakcyjny przekaz dopasowany do każdego

Marka w nowej odsłonie przyciąga uwagę minimalizmem formy i dociera również do młodszego pokolenia. Jej nowy wygląd nawiązuje do produktów, które posiada w swojej ofercie oraz wartości, którymi się kieruje. Są to atrakcyjne komunikaty zarówno dla młodszych, jak i starszych osób.

Nowoczesne logo swojskiej marki

Do stworzenia logo wykorzystaliśmy świnkę, przez co zyskało ono lekko zabawny, „diabelski” charakter. Jest nawiązaniem do produktów Matthias, kojarzy się pozytywnie i nadaje marce przyjazny i optymistyczny wygląd.

Ekskluzywna naturalność

Projektując opakowania skupiliśmy się na prostocie - jest swojsko i naturalnie, ale nowocześnie. Design ten podkreśla wysoką jakość produktów i kojarzy się z ekskluzywnym towarem. Ponadto sprawia wrażenie produktu pełnowartościowego, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Tradycyjny, domowy charakter w nowoczesnej wersji

Zdjęcia, przy których stajesz się głodny!

Jednym z naszych zadań było również wykonanie fotografii produktowej i aranżowanej. Na zdjęciach podkreślono i uwypuklono wędliny i mięsa. Uporządkowane i wystylizowane ujęcia, w których każdy szczegół ma znaczenie, zachęcają do sięgania po produkty. Fotografie dopełniają elementy, takie jak drewno, kamień czy przyprawy, zioła i warzywa.

Skuteczna komunikacja dzięki nowemu brandingowi

Wykonana nowa identyfikacja wizualna podkreśla wyjątkowość firmy Matthias, usprawnia komunikację z klientem oraz zachęca młodszych konsumentów do zainteresowania się ofertą. Dzięki temu marka ma szansę na wyróżnienie się wśród konkurencji.

Chcesz wycenić podobny projekt? Napisz do nas!

Odezwiemy się do 24h.
Zobacz więcej naszych realizacji
Odwiedź już teraz nasz profil na Dribbble.com
Zobacz
Odkrywaj z nami swoje możliwości i razem sięgnijmy gwiazd
InteractiveVision Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 14BRzeszów 35-105Godziny otwarcia: 09:00 - 17:00
NIP: 8133839510REGON: 386180299KRS: 0000843954
Skontaktuj się z nami:+48 693 381 393

Copyright © 2009 - 2021 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone