Wykonanie nowej identyfikacji wizualnej dla marki z wieloletnią tradycją nie jest łatwym zadaniem. Dlatego z dużym entuzjazmem podjęliśmy się tego wyzwania i zaprojektowaliśmy nowy branding dla firmy Matthias. Naszym celem było przygotowanie i realizacja projektu nowego logo, wzoru opakowań produktów oraz wykonanie sesji produktowej ukazującej wyroby mięsne marki Matthias.
Marka w nowej odsłonie przyciąga uwagę minimalizmem formy i dociera również do młodszego pokolenia. Jej nowy wygląd nawiązuje do produktów, które posiada w swojej ofercie oraz wartości, którymi się kieruje. Są to atrakcyjne komunikaty zarówno dla młodszych, jak i starszych osób.
Do stworzenia logo wykorzystaliśmy świnkę, przez co zyskało ono lekko zabawny, „diabelski” charakter. Jest nawiązaniem do produktów Matthias, kojarzy się pozytywnie i nadaje marce przyjazny i optymistyczny wygląd.
Projektując opakowania skupiliśmy się na prostocie - jest swojsko i naturalnie, ale nowocześnie. Design ten podkreśla wysoką jakość produktów i kojarzy się z ekskluzywnym towarem. Ponadto sprawia wrażenie produktu pełnowartościowego, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Jednym z naszych zadań było również wykonanie fotografii produktowej i aranżowanej. Na zdjęciach podkreślono i uwypuklono wędliny i mięsa. Uporządkowane i wystylizowane ujęcia, w których każdy szczegół ma znaczenie, zachęcają do sięgania po produkty. Fotografie dopełniają elementy, takie jak drewno, kamień czy przyprawy, zioła i warzywa.
Wykonana nowa identyfikacja wizualna podkreśla wyjątkowość firmy Matthias, usprawnia komunikację z klientem oraz zachęca młodszych konsumentów do zainteresowania się ofertą. Dzięki temu marka ma szansę na wyróżnienie się wśród konkurencji.
Copyright © 2009 - 2022 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone