Social media
Zdrowy i naturalny marketing.

Starannie zaplanowana strategia marketingowa

Identyfikacja wizualna
Social media
Kampania reklamowa
Zdjęcia produktowe

Co zrobiliśmy

Farma Białka - firma, dla której mieliśmy przyjemność wykonać kompleksowe działania marketingowe. Jaki cel nam przyświecał? Przedstawienie całemu światu płynnego białka jaj! Jak tego dokonaliśmy? Zaczęliśmy od przeprowadzenia audytu, który wskazał, na czym przede wszystkim powinniśmy się skupić. Wprowadziliśmy nową identyfikację wizualną, a następnie skupiliśmy się na marketingu online - prowadziliśmy profile social media, organizowaliśmy akcje reklamowe, wykonaliśmy strony typu landing page. Jak nam to wyszło? Zobaczcie sami!

  • Opracowaliśmy nową identyfikację wizualną
  • Wykonaliśmy zdjęcia produktowe
  • Przeprowadziliśmy kampanie marketingowe
  • Zaprojektowaliśmy strony typu landing page
  • Obsługiwaliśmy profile w mediach społecznościowych

Nowoczesne logo dla nowoczesnego produktu

Logo składa się z sygnetu i logotypu. Powstało z połączenia jajka i płynnego białka, przedstawionego za pomocą cienkich linii. Jest proste i nowoczesne, budzi bardziej pozytywne i “naturalne” skojarzenia wśród odbiorców. Odzwierciedla charakterystyczne cechy oferowanego produktu. Dla osób, które nie znają Farmy Białka, jest czytelne i lepiej przedstawia branżę, w której działa marka.

Odświeżony wizerunek płynnego białka jaj

Kolejnym krokiem był projekt nowych etykiet na butelki. Są spójne z nowo opracowanym logo i całym brandingiem marki. Etykiety zawierają wszystkie informacje o produkcie, które wyeksponowaliśmy w czytelny i przejrzysty sposób. Następnie utrwaliliśmy ich wizerunek na sesji produktowej, która posłużyła nam również w dalszej części współpracy.

Szczegółowa księga znaku

Przewodnik po nowym brandingu

Księga znaku to gwarancja skutecznego i prawidłowego używania elementów identyfikacji wizualnej. Dlatego wszystko, co zaprojektowaliśmy, zebraliśmy w jednym dokumencie. Uwzględniliśmy w nim najważniejsze zasady tworzenia różnego rodzaju materiałów z użyciem nowego logo.

Dedykowany landing page

Kreatywna komunikacja online

Podczas naszej współpracy przeprowadziliśmy szereg akcji marketingowych, które pozwoliły nam dotrzeć do wielu grup odbiorców. Największym zainteresowaniem cieszyła się promocja pozwalająca przetestować płynne białko jaj, na potrzeby której stworzylismy landing page oraz prowadziliśmy reklamy w social mediach. Ponadto wysyłaliśmy newsletter, zaprojektowaliśmy e-booki z przepisami i zorganizowaliśmy kilka konkursów.

Skuteczne działania w social mediach i Google

Ponieważ Farma Białka posiadała już profile w mediach społecznościowych, ich kontynuacja była dla nas oczywista. Prowadziliśmy komunikację za pomocą Facebooka i Instagrama. By była jak najbardziej skuteczna, nawiązaliśmy wiele współprac z influencerami. Dodatkowo promowaliśmy markę za pomocą Google Ads oraz Facebook Ads, dzięki czemu udało nam się dotrzeć do wielu nowych grup odbiorców.

Chcesz wycenić podobny projekt? Napisz do nas!

Odezwiemy się do 24h.
Zobacz więcej naszych realizacji
Odwiedź już teraz nasz profil na Dribbble.com
Zobacz
Skontaktuj się z nami:hello@interactivevision.pl
Odznaka partnera Google

Copyright © 2009 - 2022 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone