Dla Beefury opracowaliśmy branding oraz projekty opakowań suplementów. Celem tych działań było wyróżnienie marki na tle konkurencji oraz podkreślenie jej oryginalności i wyjątkowości. Stworzona przez nas identyfikacja wizualna jest unikatowa i dopasowana do charakteru marki, której głównym przesłaniem jest moc, energia i ciągły rozwój.
W logo firmy wykorzystaliśmy ilustrację pszczoły wykonaną przez naszego grafika. Symbolizuje ona siłę, co jest nawiązaniem do nazwy firmy oraz profilu działalności marki. W projekcie umieściliśmy również hasła przedstawiające wartości, którymi kieruje się Beefury. Wykorzystane kolory to biały, czarny i zielony. Barwy te uzupełniają się i razem tworzą interesujący przekaz.
Dla marki Beefury przygotowaliśmy również projekt opakowań suplementów. Zaprojektowane opakowania przykuwają uwagę i wyróżniają markę na tle innych. Są stylowe i designerskie, a swoją oryginalnością podkreślają profesjonalizm i jakość produktów firmy. Trudno przejść obok nich obojętnie.
Copyright © 2009 - 2022 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone