jasna wersja

zmień kolor

Stek wieprzowy w opakownaiu

NOWOCZESNA TRADYCJA

Mięsny
rebranding .

NOWOCZESNA TRADYCJA

Rebranding marki z 30-letnią tradycją? To możliwe!

  • Agencja
  • InteractiveVision
  • Klient
  • Matthias
  • Działania
  • branding, UI/UX, kreacje marketingowe, strategia marki

Nadszedł czas na zmiany. Marka w nowej odsłonie ma przyciągać uwagę minimalizmem formy i docierać również do młodszego pokolenia. Logo w postaci świnki zyskało lekko zabawny, „diabelski” charakter. Projektując opakowania skupiliśmy się na prostocie - jest swojsko i naturalnie, ale nowocześnie. Design ten podkreśla wysoką jakość produktów i kojarzy się z ekskluzywnym towarem. Jednym z naszych zadań było również wykonanie fotografii w nowej odsłonie. Najważniejsze na zdjęciach mają być wędliny i mięsa. Uporządkowane i wystylizowane ujęcia, w których każdy szczegół ma znaczenie, zachęcają do sięgania po produkty. Aranżacja ma sugerować także tradycyjny, domowy charakter, dlatego na zdjęciach pojawiają się drewno i kamień oraz zioła i przyprawy.

    Strona www
  • Projekt graficzny
  • Ilustracje
  • UI/UX
  • Programowanie
    Content marketing
  • Treści na blog
  • Grafiki
  • Social media
    Identyfikacja wizualna
  • Logo
  • Księga znaku
  • Projekt wizytówek i papieru firmowego
    Strategia marki
  • Harmonogram prac
  • Plan marketingowy
Stek wieprzowy propozycja podania
Stek wieprzowy w opakowaniu na białym tle Dwa opakowania suszonej szynki Matthias
Schab propozycja podania
Kiełbasa propozycja podania
Schab propozycja podania
Boczek propozycja podania
Boczek propozycja podania
Kiełbasa propozycja podania
Opakowania pierogów Matthias
Opakowanie staku wieprzowego Exclusive Reklama zewnętrzna Matthias Steki wieprzowe w opakowaniu na czerwonym tle Kiełbasy z pieczywem propozycja podania Schab propozycja podania Kiełbasy na talerzu propozycja podania Grafina z telefonami Screeny strony internetowej na kopnuterze i smartfonie Reklama miejska - swojskie smaki na każdy stół