jasna wersja

zmień kolor

WYRÓŻNIJ SIĘ NA TLE KONKURENCJI

Brand heroes -
podbiją serca,
zwiększą sprzedaż.

WYRÓŻNIJ SIĘ NA TLE KONKURENCJI

Czas się wyróżnić.
Nowoczesny branding i strategia marki.

  • Agencja
  • InteractiveVision
  • Klient
  • Janex
  • Działania
  • branding, UI/UX, kreacje marketingowe, strategia marki

Cel nowej strategii to dotarcie do młodszej grupy odbiorców, która reaguje na hasła „nowoczesny”, „oryginalny”, „współczesny”. Kasza kojarzy się z tradycyjnym gotowaniem, a poprzez wprowadzenie świeżych, jaskrawych kolorów oraz brand heroes podkreślamy, że marka odpowiada na potrzeby zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych konsumentów.

    Strona www
  • Projekt graficzny
  • Ilustracje
  • UI/UX
  • Programowanie
    Content marketing
  • Treści na blog
  • Grafiki
  • Social media
    Identyfikacja wizualna
  • Logo
  • Księga znaku
  • Projekt wizytówek i papieru firmowego
    Strategia marki
  • Harmonogram prac
  • Plan marketingowy

Sketch

Colors

#000000
#ffffff
#FFC400
#FF7600
#00ACFF
#94E900

Typhography

MONTSERRAT

Montserrat to font o wyrazistym charakterze, który wyróżnia się na kolorowych tłach naszych opakowań. Wybrany font nie posiada elementów dekoracyjnych, więc jest znacznie łatwiejszy w odbiorze. Jego prostota idealnie łączy się z wyrazistą stylistyką opakowań oraz zastosowaną kolorystyką. To sprawia, że nasz projekt jest niezwykle nowoczesny.

Rodzina Janczaków

Sympatyczny rysunkowy wygląd brand heroes sprawia, że przekaz jest znacznie przyjemniejszy. Członkowie całej rodziny stają się maskotkami firmy, które z powodzeniem mogą stanowić na przykład nagrody w konkursach w mediach społecznościowych marki.

Pozytywne uczucia, które wywołuje rodzina Janczaków w świadomości konsumentów, bez wątpienia przeniosłyby się na produkt oraz całą markę. Jednak najważniejszą funkcją jest przywołanie w pamięci klienta reklamy-postu, w której wystąpiły.

buckwheat
kasza gryczana w pudełku kasza gryczana w torebkach

Babcia Gryczana i Tata Ryż

Smacznie, jak u babci! Od niej zawsze wychodzimy najedzeni. Babcia Gryczana reprezentuje tradycyjną polską kuchnię, pyszne i proste w przygotowaniu posiłki z kasz. Symbolizuje również produkty ekologiczne i naturalne oraz bezpieczne uprawy, zgodne z dobrymi praktykami rolnymi.

Tata Ryż to symbol głowy rodziny pracującej od poniedziałku do piątku, od 9 do 17. Wyjechał do większego miasta i tu założył rodzinę. Idzie z duchem czasu, ale jednocześnie reprezentuje smaki dzieciństwa, jest tradycjonalistą, miłośnikiem regionalnych potraw i smakoszem. Uwielbia po pracy zjeść dobry posiłek.

white rice
ryż biały w pudełku ryż biały w torebkach

Córka Kukurydza

Córka Kukurydza reprezentuje młodsze pokolenie, nie tylko to skupione na smartfonach i Internecie, ale także to dbające o swój wygląd i zdrowie. Ma się kojarzyć z wszystkimi tematami związanymi z rolą kaszy w zbilansowanym odżywianiu, diecie zdrowotnej i odchudzającej.

Przy okazji zdrowego trybu życia, kojarzy się również z możliwością wykorzystania kasz w kuchniach nowoczesnych (wegetariańskich, wegańskich, eco, bio, gluten-free itp.).

corn grits
kasza kukurydziana w pudełku kasza kukurydziana w torebkach

Synek Jaglany

Stare porzekadło mówi, że „od kaszy człowiek zdrów”, co bez wątpienia jest prawdą - zawierają one cenne minerały, witaminy i błonnik. Najmłodszy członek rodziny doskonale reprezentuje kasze jako produkty, które są potrzebne dla zdrowia człowieka w każdym wieku.

Synek Jaglany jako rzecznik tego tematu jest najbardziej wiarygodny i wywołuje pozytywne emocje.

millet
kasza jaglana w pudełku kasza jaglana w torebkach