WYRÓŻNIJ SIĘ NA TLE KONKURENCJI
Brand heroes -
podbiją serca,
zwiększą sprzedaż.
WYRÓŻNIJ SIĘ NA TLE KONKURENCJI
Czas się wyróżnić.
Nowoczesny branding i strategia marki.
- Agencja
- InteractiveVision
- Klient
- Janex
- Działania
- branding, UI/UX, kreacje marketingowe, strategia marki
Cel nowej strategii to dotarcie do młodszej grupy odbiorców, która reaguje na hasła „nowoczesny”, „oryginalny”, „współczesny”. Kasza kojarzy się z tradycyjnym gotowaniem, a poprzez wprowadzenie świeżych, jaskrawych kolorów oraz brand heroes podkreślamy, że marka odpowiada na potrzeby zarówno tradycyjnych, jak i nowoczesnych konsumentów.
- Strona www
- Projekt graficzny
- Ilustracje
- UI/UX
- Programowanie
- Content marketing
- Treści na blog
- Grafiki
- Social media
- Identyfikacja wizualna
- Logo
- Księga znaku
- Projekt wizytówek i papieru firmowego
- Strategia marki
- Harmonogram prac
- Plan marketingowy
Sketch
Colors
Typhography
MONTSERRAT
Montserrat to font o wyrazistym charakterze, który wyróżnia się na kolorowych tłach naszych opakowań. Wybrany font nie posiada elementów dekoracyjnych, więc jest znacznie łatwiejszy w odbiorze. Jego prostota idealnie łączy się z wyrazistą stylistyką opakowań oraz zastosowaną kolorystyką. To sprawia, że nasz projekt jest niezwykle nowoczesny.
Rodzina Janczaków
Sympatyczny rysunkowy wygląd brand heroes sprawia, że przekaz jest znacznie przyjemniejszy. Członkowie całej rodziny stają się maskotkami firmy, które z powodzeniem mogą stanowić na przykład nagrody w konkursach w mediach społecznościowych marki.
Pozytywne uczucia, które wywołuje rodzina Janczaków w świadomości konsumentów, bez wątpienia przeniosłyby się na produkt oraz całą markę. Jednak najważniejszą funkcją jest przywołanie w pamięci klienta reklamy-postu, w której wystąpiły.


Babcia Gryczana i Tata Ryż
Smacznie, jak u babci! Od niej zawsze wychodzimy najedzeni. Babcia Gryczana reprezentuje tradycyjną polską kuchnię, pyszne i proste w przygotowaniu posiłki z kasz. Symbolizuje również produkty ekologiczne i naturalne oraz bezpieczne uprawy, zgodne z dobrymi praktykami rolnymi.
Tata Ryż to symbol głowy rodziny pracującej od poniedziałku do piątku, od 9 do 17. Wyjechał do większego miasta i tu założył rodzinę. Idzie z duchem czasu, ale jednocześnie reprezentuje smaki dzieciństwa, jest tradycjonalistą, miłośnikiem regionalnych potraw i smakoszem. Uwielbia po pracy zjeść dobry posiłek.


Córka Kukurydza
Córka Kukurydza reprezentuje młodsze pokolenie, nie tylko to skupione na smartfonach i Internecie, ale także to dbające o swój wygląd i zdrowie. Ma się kojarzyć z wszystkimi tematami związanymi z rolą kaszy w zbilansowanym odżywianiu, diecie zdrowotnej i odchudzającej.
Przy okazji zdrowego trybu życia, kojarzy się również z możliwością wykorzystania kasz w kuchniach nowoczesnych (wegetariańskich, wegańskich, eco, bio, gluten-free itp.).


Synek Jaglany
Stare porzekadło mówi, że „od kaszy człowiek zdrów”, co bez wątpienia jest prawdą - zawierają one cenne minerały, witaminy i błonnik. Najmłodszy członek rodziny doskonale reprezentuje kasze jako produkty, które są potrzebne dla zdrowia człowieka w każdym wieku.
Synek Jaglany jako rzecznik tego tematu jest najbardziej wiarygodny i wywołuje pozytywne emocje.

