Dzień z social mediamiline

photo

Panel podstawowy: 8:00-12:00
Budowanie wizerunku w social mediach

Na czym się skupimy?

W przystępny sposób pokażemy Ci, na czym polega budowanie wizerunku w social mediach i podpowiemy, jak robić to samodzielnie.

  • Facebook i Instagram od podszewki, czyli wprowadzenie do social mediów.
  • Po co konto na FB i jaką strategię przyjąć?
  • Trudne relacje z odbiorcami - zbuduj je krok po kroku.
  • Content is king - marketing angażujących treści.
  • Unikaj jak ognia, czyli czego nie robić w mediach społecznościowych.
  • Nie tylko słowo, ale również obraz - grafiki dla mediów społecznościowych.
  • Tips&Trick - sposoby na zrobienie niemożliwego.
  • Zaplanuj i wdrażaj - działania na Instagramie dopasowane do Twoich klientów.

plate Przerwa obiadowa: 12:00-12:30

facebook

Panel pro: 12:30-16:00
Co facebook może dać Twojej firmie?

Na czym się skupimy?

Wiele osób nadal nie zdaje sobie sprawy z tego, że social media to niemal nieograniczone możliwości pozyskiwania klientów. Udowodnimy, że Facebook jest narzędziem skrojonym na potrzeby biznesu.

  • Edge Rank - mechanizmy, których nie znasz.
  • Poznaj lepiej swojego klienta i stwórz personę!
  • Tips&Trick, czyli jak ułatwić sobie życie w social mediach.
  • Chatfuel, czyli boty na FB - zrób je dobrze, a zyskasz na tym.
  • Uwaga! Jakich błędów nie popełniać w social mediach.

Dzień z facebookiemline

photo

Warsztaty: 8:00-16:00
Facebook ads dla biznesu

Na czym się skupimy?

Posiadanie konta na Facebooku wymaga ciągłej troski o niego i osoby, które nam zaufały. Na co zwrócić uwagę i jak sprawić, by Facebook tętnił życiem?

  • Zabiegaj o nowych klientów, ale dbaj też o tych, których masz - remarketing i budowanie lejków sprzedażowych.
  • Biuro Obsługi Klienta w social mediach.
  • Kto zagląda na moje konto? Sprawdź dzięki Facebook Insights.
  • Jak jest, a jak powinno być - analiza efektów działań na Facebooku.

plate Przerwa obiadowa: 12:00-12:30

  • Obserwuj swoich klientów i twórz niestandardowe kampanie reklamowe.
  • Case study, czyli dobre praktyki.
  • Na Facebooku jak na wybiegu - tu też panują mody!
  • Optymalizuj koszty, czyli jak prowadzić i rozliczać kampanie reklamowe.

W trakcie szkolenia gwarantujemy dwie przerwy na kawę: 10:00-10:15 i 14:00-14:15.