Social media
Logo o smaku regionalnych potraw.

Tradycyjne smaki w nowej odsłonie

Identyfikacja wizualna
Social media
Kampania reklamowa
Zdjęcia produktowe

Co zrobiliśmy

Pogórzański Tygiel Smaków to szlak kulinarny, którego celem jest promocja lokalnych zasobów dziedzictwa kulturowego Podkarpacia. Ponieważ zawsze chętnie angażujemy się w regionalne inicjatywny, również tym razem postanowiliśmy wesprzeć budowanie rozpoznawalności szlaku. Zrobiliśmy ten pierwszy, najważniejszy krok, czyli... logo! Nasz projekt nawiązuje do stempla. Dlaczego? Pod każdą z atrakcji znajdującej się na szlaku kulinarnym można przybić pieczątkę, a tym samym dać gwarancję smaku i jakości regionalnych potraw.

Kulinarne symbole w połączeniu z naturą

Styl użytych fontów wpasowuje się w ludowy klimat. Nad ilustracją szlaku umieszczono najbardziej rozpoznawalne akcesoria kuchenne, które nawiązują do przepysznych pogórzańskich potraw. Logo powstało w oparciu o dwa kolory: niebieski - symbolizujący obszar rzeki San - oraz zielony - symbolizujący naturalne otoczenie.

Funkcjonalność nade wszystko

Zaprojektowane przez nas logo - oprócz tego, że wpisuje się w ideę całego szlaku - jest przede wszystkim użyteczne. Bez problemu można je wykorzystać na wielu formatach zarówno w internecie, jak i poza nim, a ono nie straci na jakości i nadal będzie czytelne.

Chcesz wycenić podobny projekt? Napisz do nas!

Odezwiemy się do 24h.
Zobacz więcej naszych realizacji
Odwiedź już teraz nasz profil na Dribbble.com
Zobacz
Skontaktuj się z nami:hello@interactivevision.pl
Odznaka partnera Google

Copyright © 2009 - 2022 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone